Söndag förmiddag

Söndag och jag är ledig! Super skönt, även om jag klev upp klockan sju. Men de gör ingenting. Känslan att veta att jag inte behöver åka i väg är guld värld!
Har nu diskat och målat naglarna och tänkte förska mig på att skriva lite på mitt sista PM! Helt galet att de är så lite tid och arbete kvar i skolan. Det ska bli så skönt att slippa ha ångesten hängandes över axeln 24 timmar om dygnet. Just nu känner jag att jag aldrig mer vill sitta vid skolbänken, men jag har trotts de ändå sökt till Universitetet i höst. Får se hur det blir med den saken.

Nu blev det bara tråkigt skriveri om skolan, men de är ju de som är mitt liv nuför tiden. Men om drygt två veckor så är det över!

Nu ska jag som sagt skriva lite på PM:et, skriver om Kvinnans historia under den Viktorianska tiden. Intressant men krångligt. Och senare så kommer Malin över!

Ha en fin dag! Passa på att njut av solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback