Tidig morgon

Känner mig inte alls pigg idag. Försökte tänka positivt medans jag låg i sängen och drog mig att "snart är det ju helg" men vad spelar de för roll? Jag får ingen sovmorgon i allafall. Jobb står minsann på schemat!

Nu sitter jag och zappar mellan kanal 3 och kanal 5. Samma sak varje morgon. Slöar så mycket jag kan tills klockan är alldels för mycket och jag får stressa för att hinna med det sista. Ganska osmart kan jag väl erkänna.
Så, nu ska jag försöka bryta den trenden och börja sätta lite fart! Det är cirka en halvtimme kvar tills jag ska GÅ till skolan (japp, hurtbulle som jag är så går jag hela vägen!) och det jag har kvar är ett par byxor och kanske borsta håret? Borde hinna det på 30 minuter.

Ja, det var lite om min morgon.
Och ni, klä er varmt! Det är fyra grader ute... Var tog våren vägen?

Kommentarer
Postat av: Savolainen -

Mohaha, här är det varmt och skönt! ;) Mer 20 grader här än 4 ;) Ville bara uppdatera dig om detta.. haha<3

2012-03-29 @ 11:26:13
URL: http://saavoolaiinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback