2012

Suttit och raderat hundra tals inlägg. Och är nog inte klar ännu men orkar inte. Om jag nu ska försöka mig på att blogga igen så vill jag inte ha en massa gamla onödiga inlägg kvar här.

Denna vecka är det lov! Vilket lyx kanske ni tänker nu? Men icke. Redan i fredags började jag känna att nånting inte stod rätt till i min kropp. Och på lördag morgon när klockan ringde och det var dags för jobb så kände jag mig som gott som död. Och idag är det tisdag och de har inte blivit ett dugg bättre. Tokförkyld, feber som går upp och ner och hosta vågar jag knappt göra för då känns det som bröstet ska spricka. Låter kul va? Kul med lov. Verkligen.
Så dom här dagarna har jag ägnat mig åt att suttit i soffan och kollat på tv och legat i sängen och kollat på tv. Great. Men det kan inte fortsätta så. Hur jag än mår i morgon måste jag försöka få någonting gjort. Lite plugg och ut och promenera..

Var nog än väldigt dålig ide att börja blogga när hjärnan är så gott som död. Ska lägga mig i ett bad i stället och försöka vakna till liv. Det är inte okej att vakna halv fem och inte kunna somna om...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback