Solen skiner igen!

God morgon! Sovit gott? Det har jag! Snoozade dock i en halvtimma innan jag orkade slita mig upp. Men nu så! Ska alldels strax trippa till bussen. Om jag har tur möter jag min chafför så jag slipper buss! Skadar inte.

Igår kväll såg jag och Fredrik en skräckis, som jag tänkte tippsa om... Nu kommer jag ju såklart inte på vad den heter men! Äh skit samma. Såg inte klart den men det vi såg verkade bra! Haha. Vad dåligt mitt tips blev.

Nej nu ska jag packa väskan! Matte står på schema idag! Och sen blir det teater. Och sen jobba! Fullrulle.
Och, idag får det nog blir dom gamla sköna tygskona. Och så hoppas vi på att jag hittar nya fina på stan! Det blir bra.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback