His smile and laugh made the whole world blur around the edges

Jag är slut som människa. (har ni aldrig hört förut va) Men det är något som inte stämmer med mig. Jag är jämt trött. As trött verkligen. Lätt irriterad så det heter duga och väldigt känslig. Fredrik borde ha medalj som orkar med mig nu för tiden.
Men det kanske går över. Hoppas jag! För allas trevnad! (?)

Jaja.
Var faktiskt hemma ifrån skolan idag. Började med att jag försov mig. Och när jag väl vaknade, så somnade jag om. Smart tjej. Som sagt. Jag är väldigt trött nu för tiden.. Förr fösov jag mig aldrig! Det fanns inte på kartan.
Så istället har jag ägnat dagen till att göra av med pengar. Alltid trevligt. Ica här nere hade premiär för att byta namn till Kvantum och så. Så jag drog upp Fredrik och tänkte att det blir ju as bra, kan vi storhandla. Plus att man skulle få goodiebags! Sånt gillas! Dock var det inte bara jag som hade den tanken. Fyfubblan vad mycket folk! Men jag är rätt bra på att trängas så jag tog mig fram rätt bra ändå!

Sen blev det en tur till Ikea också. Alltid lika skoj och det kliar alltid lika mycket i fingrarna och jag vill bara köpa ALLT! Men så blev det inte. Men lite smått och fint allafall.
Sen var min tanke att stora städa riktigt ordenligt resten av dagen. Men där sprack planeringen. Blev istället cirka fyra timmar på närakuten. YEY! Underbart kul... Så nu lever jag med en handikappad Fredrik i tio dagar framåt! Min älskling lycklas då med allt...

Nu sitter jag och kanonfryser och väntar på att Big brother ska börja så jag kan gå och sova någongång. Jag vet. Jag är en nörd som följer det. Men jag är fast. Trotts att de knappt är bra. Blev ju absolut inte bättre när Tobias gick ut heller. Men ja.

God natt på er


Det ska föreställa typ milkshake.. Med alldels för mycket glass dock. Men glass är gott. Så det gör inget!


Jag vet vad ni tänker! Men nej, jag kommer aldrig växa upp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback