freeeeeeeedag

en väldigt efterlängtad sådan! Hur skönt som helst. Dock vill jag redan åka hem ifrån skolan. Och jag har inte ens kommit dit än. För det första började morgonen som ett helvete, sen ser mitt hår ut som hejkomochhjälpmig och jag kan inte göra något åt det, jag har en feeeeeet jävla finne som vägrar försvinna, mina visdomständer håller på att spöka (tror jag) och det gör ont i hela munnen... osv. Jag är ett riktigt skabb idag alltså. Och inte nog med att jag måste till skolan trotts allt det här, jag måste ner och visa mig på stan också.... Vill spola fram till ikväll, då är det bara jag och Fredrik. Då trivs jag! Men jag får väl försöka överleva fram tills dess...

Annars då! Var ju ett tag sen jag skrev. Vet inte men tror inte de har hänt så mycket speciellt. Nej. Lugna gatan faktiskt.
Om jag ska vara lite mer positiv så ska det snöa idag. Yes! Vill ju inte alls ha vår. Nej nej. Snö och vinter is the shit. ........

Nu tänker jag åka till skolan. Redovisning står på schemat. Precis vad man vill göra en sån här dag..

Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback