En vecka sen sist..

Lägg ner verksamheten!!!! Eller inte. Jaja.
Nu skriver jag allafall! Dock helt fel tid på dygnet eftersom jag egentligen borde sätta fart och gå till bussen. Men men. Det tar vi sen.
Sen sist, tror jag inget särkilt har hänt. Det har varit helg. Sara var här hos oss. Jag och Magda var hemma hos henne och drack vin och åkte vi ner på stan och fortsatte. Var en riktig kul kväll faktiskt. Inga tokigheter och inga bråk... Så det ska vara! Dock tappade jag minplånbok på bussen... Upptäckte de när jag stod i baren och skulle betala. Yes. Underbart moment. Men efter lite om och men så kom bussen tillabaka och jag fick min plåbok tillbaks! Det kan man kalla lycka!

Annars har de bara varit skola. Eller nej. Har bara varit i skolan en dag den här veckan hittils. I tisdags var vi lediga och igår... tog jag ledigt! Om man säger så. Juste, var ju på teater med Magda igår. Evigt ung hette den. Har ganska höga förväntningar och tyvärr så var det inte alla så kul som jag ville. Men helt okej. Alldels för lång men helt okej.

Nej fan, nu måste jag sätta fart.

Trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback