Don`t keep me waiting

Jaha. Då var vi där igen då. Snö. SNÖ!! Finns inget som jag hatar så mycket just nu som snö. Fybubblan. Snö, gegga och slask resulterar ganska snabbt i blöta fossingar. Gillas inte. Måste köpa mig ett par nya skor. Kanske i morgon. Köpte iofs ett par förra veckan men dom ska få åka tillbaka till affären tänkte jag.
Jaja.

Har precis gjort klart mitt kapitel i matte. Ekvationer! ÄNTLIGEN! Magda hjälpte mig lite på ett hörn.. Men bara liiiiiiite. Hon är duktig hon!
Är själv så fruktansvärt skoltrött så det finns inte. Men inte långt kvar nu. Två månader.... Men det ska gå. Även om vissa människor irriterar mig till döds, ungefär :)

Har ett starkt begär av melon. Har haft det dom senaste dagarna. Vattenmelon.... Mmmmm! Jag och Fredrik delade på ungefär två kilo melon i söndags. Haha. Japp, det var gott!
Nej, har väl inget vettigt att skriva egentligen, som vanligt. Men uppdatera lite måste man väl göra. Eller ja, katten har frästen ramlat ner ifrån balkongen... Fyra våningar rakt ner i hårda backen... Jag lovade honom att om han såg till att överleva ska jag aldrig mer klaga på han! Han överlevde. Så nu får jag hålla de jag lovat!

Kan ju även meddela dom som bryr sig om att jag kan icke nås på min mobil längre. Eller inte på att par dagar allafall. Fruktansvärt frustrerande. Men det kanske är nyttigt, att vara utan mobil ett tag.. Jag tror jag överlever.

Nej nu ska jag göra lite nytta! Är skadat trött men försöker ignorera de nu för tiden. Funkar ganska bra.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback