all you need is love

Är så glad idag! Jätte bra humör. Det gillas! Dock började dagen med att jag försov mig.. Men bara 40 minuter så jag hann bra ändå. Men att stressa är verkligen inte min grej! Min klumpighet blir så mycket värre..

Hade redovsning på engelskan, med tre andra. Så nu är det överstökat! Fick även tillbaka en novell jag skrivit på svenskan. Mycket bra betyg och beröm! Alltid kul men kan ju tyvärr inte ta åt mig när folk tycker mina texter är bra. Ska jobba på det lovade jag...
Sen hem till Fredrik! Hade saknat han konstigt mycket hela dagen och så möts jag av hans leende och han berättade något han tänkt på under dagen. Det var så fint. Han är så fin. Jag älskar honom.

Nu sitter jag i soffan och funderar på vad jag ska hitta på. Vet inte varför men har sjukt mycket energi idag. Men har redan diskat och dammsugit så vet inte nu.. Skura golven kanske? Gå till affären. Ja så får det nog bli. Är väldigt lockad av det billiga lösviktsgodiset som finns nu. Men jag skulle ju inte! Jag får inte. Jag kommer bokstavligt talat rulla fram snart. Så, nu ska jag stå i mot och vara stark! Yes.

Det var det. Hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback