varför dör inte vintern?

Idag dog jag ännu mer än igår. Sjukligt kallt.
Är lite neggo idag känner jag. Mer än vanligt. Är trött på att gå och vara små sjuk hela tiden, är trött på att gå i skolan, trött på vintern, trötta på att betala räkningar! Fyfan säger jag bara. Inte kulit alls.

Nej det här var ju inge kulit! Har inget att skriva alls.
Ska alldels strax börja med middagen! Fläskfile med ostfyllning. Lät nyttigt va?! Passar min diet som jag vill ha perfekt. Mitt nyårslöfte går åt helvete. Kommer sluta med att jag rullar fram i sommar... Bajs.

En cigg och sen mat. Och hockey. Snälla Djurgården, vinn!!! För hemmafridens skull, snälla???:)

Trevlig kväll på er!



Och idag fyller världens goaste Nina 2 år! Grattis skrotan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback