Tillbaka till helvetet..

Nej då, så illa är det inte! GAnska så skönt att vara tillbaka i skolan.
Jävligt seg dag dock. Redovisningar hela dagen lång. Inte så kul.

Och nej, jag hade absolut ingen blogglust idag heller tydligen. Har inte haft det på bra många dagar. Ja, öööh.
Kan ju tipsa om två braiga filmer som jag sett nyligen! Bara för att jag är så snäll lixom.

Först: 127 Hours. Lite förutsägbara men as bra ändå! Baserad på en verklighändelse! Älskart!
Och sen: Conviction! En av dom bästa filmerna jag sett, någonsin! SE DEN! Även den baserad på en verklig händelse!

Mer än så hade jag inte att komma med idag! Nu ska jag plocka undan efter Filip och Sara som varit här och busat och sen laga middag!

Hejs!


Btw. Någon som vill ha en katt!?!?! Jag kan betala bara ni tar han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback