smile baby, smile..

Go kväll... Har absolut ingen blogglust men kan inte sova för fem öre och är sjukt uttråkad så jag får väl göra ett försök. Ööööööööh.
Skola idag. Mm. Bajs tråkigt med engelska, finns inget värre. Förutom matte. Matte i morgon. YEY! (sa jag att jag är extreeeemt uttråkad!?!?!)
Men skolan var inte bara bajs, vi fick strösseltårta på Historian. Mumma! Bara för att vi är en så bäst klass! Eller för att läraren ville fira att han slipper oss i massa veckor nu.... Jaja. ALlafall.

Ammi fyller år idag! Fast bara i 40 minuter till. Men ändå. Grattis på henne igen!!!

Och vad har hänt för mer kul då?! Ingenting. Har varit på allmänt jätte dåligt humör och det mesta går mig på nerverna just nu. Så passa er!
Men har kollat på Derbyt allafall. Djurgården vann. 4-1. Det är bra! Ännu bättre att min favorit målvakt stod i mål. Håller jag på att bli en sportfåne eller!?!?! Trodde det aldrig skulle hända mig. Never. Jag har alltid hatat sport! Men nu... Fast, de är nog ganska många steg kvar tills jag kan kallas sportfåne. Tack och lov!

Jahapp... Varför är det ingen som offrar sig på att få min katt?!! Han är jätte snäll! Jag lovar! Inte ett du dryg. Slickar inte alls sönder ens ben så fort man inte råkar ha byxor på sig. Nej inte alls. Han är en underbar katt......... Nej, jag ljuger. För er som inte förstod det..

Inte ett dugg rörigt inlägg va!??! Höhöhö.. De får bli så ibland.
Juste, vad hände med den populära listan!!? var et ttag sen jag skrev från den om jag tänker efter,.. Bajs. Mogen tjej, visst?!!?

Nej nu skiter jag i de här. Sätter på en film och försöker glömma min bitterhet! I morgon är en ny dag!

GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: Savolainen -

Vad är det för bilder som är så underbara?! :)

2011-01-12 @ 20:49:06
URL: http://saavoolaiinen.blogg.se/
Postat av: Ronja

hihi ja visst är dom! Jag tjuvar dom från unt.se!

2011-01-12 @ 21:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback