Like ice cream on a summer day, gonna eat you before you melt away ♫ ♪

Sitter nu i Årsta! Kom hit vid åtta ungefär och strax efter så vaknade guldklimpan!:) Hur kan man vara så söt nyvaken?
Vi har inte hunnit med så mycket ännu, kollat på playhouse Disney och ätit frukost! Att frukost kunde vara så kul visste jag inte.
Nu sitter hon som fastklistrad framför teven igen. Jag sitter och funderar över om vi ska klä på oss och gå ut, men de är ju verkligen så jääävla kallt! Att stanna inne låter mer lockande. Men tills hon har tröttnat på teven så kan ju jag passa på att lägga upp ett nytt inlägg från listan! Smarta jag.

Hörs!



Nästan ett år sen. Är de bara jag som tycker att jag ser väldigt... liten ut?


Joel i sommras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback