Lev för det du har

Då var helgen slut. Och i morgon är det skola igen. Dock bara halvdag för min del. Ska ju till Stockholm och gå på Idrottsgalan! Helt min grej. Haha. Men det blir nog kul, tror jag!

Dagen till ära har jag jobbat allafall. Några timmar.
Sen kan jag bara nämna att friidrott är en onödig uppfinning! Punkt.

Allafall. Blev även en tripp till Ikea! Lika kul varje gång. Blev lite små grejer inhandlat som tex en lampa, gardinstänger, ljus, kastruller, matta och så. Har redan glömt men jag vet att jag är nöjd allafall!

Nu ska vi alldels strax se på Solsidan! Ingen lär ju ha missat att det börjar idag, och ingen lär ju missa att se det heller. As kul ju!

Trevlig söndag kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback