löööördag

Hej hopp! Jag hoppas jag känner fel men jag har en känsla av att jag håller på att bli ordentligt sjuk. Hoppas att det är falskt alarm, har icke tid för såna dumheter!

Hittils har jag ägnat dagen åt lite jobb och lite städning när jag kom hem, får bli mer ordentligt när jag känner mig piggare. Har även möblerat om lite i sovrummet! Är ett jävligt svårt sovrum att möblera tyvärr, men nu får det vara så där tillsvidare!

Blir en lugn fortsatt lördag. Hockey lite senare, Djurgården-Brynäs! Och så lite god mat på det kanske. Inte dumt. Och själklart ta hand om min älskling som har fått luftrörskattar och något annat skit. Bubbsen. Men nu vet jag vem jag ska skylla på om jag drabbas av något hemskt!;O

Ni får ha en trevlig lördag fina ni!
Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback