Får jag gå precis så nära att min axel stryker vid din arm

God morgon! Var ovanligt pgg när klockan ringde 6.00 i morse. Skönt att slippa känna sig som en zoombi.
Vad står på schemat idag då tro? Jag ska om en halvtimma åka iväg till Årsta och tillbringa hela dagen där med Nina! Blir nog jätte mys! Kan inte bli mycket annat när hon är med :)

Hur kallt är det ute idag? Väldigt kallt tror jag. Balkongen hade stått öppen hela natten här och om man ska dömma kylan efter hur de kändes på golvet så tror jag det är 30 minus ungefär. Mysigt. Lite överdrivet kanske...

Nu ska jag leta reda på min väska! Meen kan ju nämna att jag älskar mitt hår idag. Jag hatar de annars, de är slitet och tunnt och råttfärgat och allt de kan vara. Men inte idag. Idag är det lockigt. Jättefina lockar. Som såklart kommer försvinna så fort jag går utanför dörren....... Livet är orättvist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback