Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today

God morgon! Sovit gott? Det har jag, tror jag. Fast vaknade med ryggsmärtor och ont i halsen och inte ett dugg utvilad. Men annars är det bra.

Gårdagen med Nina var hur bra som helst. Vid halv fem kom Kim och Karin hem och då drog Kim med sig mig ut på jakt efter korgar och sidenband. Japp, de är mycket som man ska tänka på när man ska gifta sig.
Efter vi hade varit runt i femtioelva affärer ungefär och hittat en korg så kom jag på den brilijanta iden att sidenband läääär ju åhlens ha. Japp. Jag hade rätt. Smart tjej!

Kom hem och då var det full rulle. Filip och Sara var här så de blev god mat och tecknat hela kvällen. Mysigt.
Och nu har vi precis ätit frukost. Ska säga åt dom att gå in och hoppa på Fredriks mage så han vaknar! Mohahaha.

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej! fin blogg :D

Har just skrivit att jag har fobi för krabbor i min blogg, och det skulle vara kul o veta om du också har fobi för någonting?=D

2011-01-05 @ 10:07:30
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/
Postat av: Maja

Spännande med bröllop=)

2011-01-05 @ 10:19:34
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback