döda mig långsamt

och smärtfritt! Är helt slut i kropp och själ! Var inget bra drag att sova på soffan hela natten till idag.. Det känns i rygg och nacke nu kan jag lova. Hade nog varit bättre om jag låg på den långa sidan av soffan, men nej icke. Jag la mig på den korta och låg som en ostkrok. Ja. Kul va?

Annars då? Skola såklart. Svenska hela dagen lång. Helt okej. Svenska är ändå ett av dom bättre ämnena så jag ska inte klaga.
Sen blev det ner på stan för att springa massa ärenden och grejer. Kom hem typ nyss. Halv timme sen kanske. Ibland tar saker långre tid än vad det borde...

Nu ska jag äta middag! Är svinit hungrig. Jag hade tänkt att ha en vecka med bara grönskaer och frukt och sen fortsätta längre om jag tyckte de gick bra. Men var inte bara Fredrik som skrek rakt ut när jag nämnde de... Så jag lämnar den iden och kommer på någe bättre.

Trevlig kväll!


varför i helvete funkar de inte att ladda upp bilder fööööör?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback