dö vinter. dö!

Nu är jag så j*vla trött på att frysa!Jag vill kunna gå ut utan att dö varje gång och hacka sönder tänderna och tappa känslen i låren och..... ja, ni fattar. Ge mig vår och sommar!

Min sjukdom blir inte bättre. De går upp och ner och har mest varit ner idag. Men nu sitter jag och käkar vindruvor, de är nog bra så då blir jag frisk. Skulle va sjuuuuukt gott med choklad. I vilken form som helst. Men icke. Ska jag hålla mitt nyårslöfte så är det väl bara att försöka....

Kan ju även berätta att jag har blitt mamma igen! Mot min vilja dock. Den är blå och fin men ack så tråik. En fisk. Japp. Världens tråkigaste och meininglösa husdjur. Men det är en fin rund skål allafall. Blir säkert bra.. De är en kampfisk så jag hoppas katten håller sig på avstånd så han inte blir uppäten!



haha. Världens fulaste katt har fått syn på fisken...




Måste vara extremt tråkigt att vara fisk? Men han blir nog gladare i morgon när han får en blomma som sällskap...
´


Nu ska jag återgå till min vindruvor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback