Det var allafall sol ute...

Lite smått värdelös dag det här. Gick och la mig igen i morse efter jag varit ner på Ica. Tok somnade och vaknade igen... Halv tre!!! Ångest. Kan inte minnas när jag sov så länge senast. Men det kanske var nödvändigt. Dock är jag fortfarande lika trött. Och grinig. Borde kanske ha sovit bort hela denna dag.

Glömde ju att berätta om min actionkökstid i köket igår! Där kan man snacka om blod, svett och tårar. Utan svett. Stod där och lekt kock och skulle göra i ordning tacos. Allt går bra men då kommer jag till konservburken med majs i. Tar konservöppnaren och börjar öppna, lite våldsamt kanske. Då slintar jag med den där och får den vassa, jätte vassa! Och spetsiga delen rakt i handen! Först gör det ont, sen tittar jag på det och ser blod då blir jag svimmfärdig. Värsta hålet i handen!
Jag hoppas ni förstår att jag nämner det här för jag behöver medlidande?:D De gör faktiskt fortfarande ont! Ärrad för livet. Farligt att laga mat.

Jaja, nu har jag fått det sagt! Nu ska jag ner till Ica, igen! Mitt andra hem.

Byebye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback