Dag 6 - Min dag

Har inte varit en så jätte spännande dag men jag får ta det ändå.

Vaknade vid tio. Ganska pigg faktiskt! Kan ju ha varit för att vi låg i sängen från sju igår kväll.. Haha.
Men allafall.
Har stor städad hela lägenheten (igen!!!), och nu ska de fan dröja länge innan jag gör det igen. Men nu är det fint allafall.
Halv tre skulle jag ner i tvättstugan men då var det någe fel på våran tvättstuge mojäng så efter en timme fick jag komma in där. Teknik...
Och nu sitter jag! Hur skönt som helst. Men ska alldels strac springa ut till tvättstugan igen. Och sen blir det väl till att vika kläder, laga mat och ta ett låååångt bad! Helt jätte bra avslut på denna dag. Så får det bli! Måste även prova kläderna till bröllopet som är på torsdag. Passar det inte så skjuter jag mig. Jag och Li skulle ju vara dom vackraste. Haha. Nej då, de blir nog bra till slut.


Och i morgon är det upp tidigt som gäller igen!
Hoppas eran dag har varit bra.

Bye bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback