Dag 11 – Mina syskon

Jag har tre syskon. Eller två och en halv. Minstingen är från pappa bara. Men jag ser henne som en "hel" syster. Ja, skitsamma. Hon är 8 år nu, växer så det knakar. Hon är en smart tjej. Dock får hon vara med om alldels för mycket som hon inte ska behöva. Men hon är stark. Jag älskar henne. Och jag hoppas att hon vet att jag alltid finns där för henne!

Så har vi stora syster och storebror. Dom är som en person. Eller missförstå mig inte. De var positivt menat. Dom är dom bästa stora syskonen man kan ha. Dom finns alltid där när man behöver prata eller hjälp med någonting. Dom ställer alltid upp! Till 100 procent!
I min yngra år hade jag väl inte så jätte tajt kontakt med dom. Eller mer med brorsan, då vi bodde under samma tak. Men när jag fyllde 18 drog syrran med mig på krogen och sen dess har vi varit väldigt tajta. Kommer oftast överens, dock kommer det såklart saker som man blir osams, men det går för det mesta över lika fort igen.
Har sagt det förr men jag skulle kunna skriva hur mycket som helst men de gör jag inte.

Jag älskar dom och hoppas och tror att vi alltid kommer stå varandra väldigt nära.



Lillasyster Julia!


Storebror Kim!


Stora syster Li!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback