Bröllopet!

Det var underbart igår!!! Dom var så fina och kära och. Åh det var perfekt verkligen. Och hur kul som helst!
En väldigt lyckat kväll! Hoppas brudparet tycker desamma!:) Men det tror jag!
Och tro det eller ej, men jag och Li höll tal! Inte ett så långt men ändå! Ni som känner mig vet att det är inte något jag gör. Och absolut inte framför 50-60 personer! Men det var det värt. Vi svimmade inte och Kim verkade ganska nöjd oc stolt över oss! :)
Och maten var kanon god! Och trubadurerna var kalas bra! Har nog aldrig dansat så mycket på så kort tid. Haha. Men det var kul.
Grät dock som en tok i kyrkan.. Var nog bara jag och syster som gjorde det.. Men är det fint så är det! Och är man känslig så blir det lätt så. :)

Idag är det värre dock... Vääääldigt seg. Och går knappt att se filmerna på datorn heller för allt hackar. Varför!?!?! Tycker någon snäll kan hjälpa mig med det..

Lägger upp lite bilder från gårdagen, finns gaaanska många men får väl välja ut några.


Brudtärna, Bestman och dom små brudnäbbarna!:)

Karins klänning var såå himla fin!





Himla tur att jag lärde mig äta räkor på julafton! haha

Lekte lek!




Japp, där gjorde vi det!


Elvis kom!


Jag kommer få sitta hela natten.... Så nu orkar jag inte lägga upp fler. Men det kommer mer på facebook någon dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback