Året 2010


Hur har året 2010 varit för dig?
– Väldigt blandat. Väldigt mycket motgångar dock. Men de blir bättre och bättre!:)
Bättre än förra året? – Ja och nej. Jätte svårt att säga ju..
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Förmodligen när vi vaknade av att lägnheten stod i lågor och sen alla fina minnen.
Har du flyttat under år 2010? – Yes! Tre gånger.. haha
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Jaaa, ganska många
I så fall vilken? – Ganska många som sagt... 

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010?
– Jag har fått dela kärleken med den jag vill, kan väl inte bli bättre?
Har du varit kär? - Varit och är!
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Yes
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Yes
Har du haft ett hemligt förhållande? -  Haha nej

SORG & HÄMD


Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord?
– Nej inte vad jag vet, och det hoppas jag verkligen inte!
Har någon i din släkt avlidit? – Tack och lov inte
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Ja
Varit i slagsmål? – Nej inte direkt.. 

PERSONLIGT


Har du gjort någonting du ångrar?
- Ja
I så fall vad? – De ni
Har du skämt ut dig? – De är det jag är bra på. Så, ja
Har du ljugit för en vän? – Har jag säkert, men inget allvarligt
Har du varit ute en hel natt? – Antagligen
Har du blivit tagen av polisen? – Jaa... haha
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja 
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja

SKOLAN & FRITIDEN


Vilken skola går du på?
– Uppsala Folkhögskola
Har någon varit elak mot dig i skolan? – Dom är små djävular hela högen!:)
Hatar du någon på din skola? - Nej
Har du gjort något framsteg? – Nja, tveksamt
Haft alla rätt på ett prov? – Japp!

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner?
– Yes
Har du förlorat en vän? – Nej de har jag nog inte
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Nix
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nää de tror jag inte
Har du haft en relation med en vän? – Nix


Jaa, de här sög.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback