All I ever wanted was somebody like you

Nuuuu är allt klart tills i morgon! Är inte helt nöjd men det får gå. Är ju inte jag som ska gifta mig. Höhö.
Blev en tur ner på stan, jag hade stor förhoppningar att äntligen få klippa av mig håret! Men vilken nitlott. Fredrik fick köpa en skjorta istället. Så jag får göra det bästa jag kan i morgon med barret.
Men eftersom de blev en lila skjorta så kan jag inte klaga. Så fint så!

Ja det var väl det. Ska strax börja med maten och sen blir det bara ta de lugnt resten av kvällen. Skadar inte. Upp hyffsat tidigt i morgon så man hinner bröllopet. Gud, jag är sjukt nervös och spänd, undra då hur brudparet är...... Haha.
Men de blir kul!:)

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback