Varning för ovanligt rörigt

De här suger. Helt extremt jätte uttråkad. Och illamående. Toppen.
Men har faktiskt fått lite gjort. Eller nej. Diskat bara. Slökorv jag är. Nu är jag dock inte trött längre, nu när jag borde vara det. Nej inte det... Nu kommer jag väl sitta upp till.. alldels försent och vara som en zombi i morgon igen. De är inte lätt när det är svårt.

Underbart att katten har fått tag min kajalpenna och ritat fina svarta sträck på vardagsrummsgolvet. Ännu bättre att jag inte märkte och gick i dom svarta sträcken, vilket resulterade i ännu mer svarta sträck.. Det går bra nu..
OCH ännu mer underbart att katten.. nej jag orkar inte. Han gör för mycket puckade saker. Nu sover han iofs.

Och assmart av mig att boka tvättid samma dag som jag ska jobba så jag missar tvättiden och kommer dröja sju år innan de finns en ledig tid igen. Bra att jag är så där mega bra på att planera.

Har precis fått förklarat för mig vad skype är och att alla har det och att jag är väldigt efter. Rackarns. Får kanske se till att fixa det så att jag också är som alla andra! Man vill ju inte vara efter lixom.. höhö.....

Ja ni märker ju. Skadat uttråkad. Världens sämsta program har jag på också. Sommar i Sverige. Gud vad pinsamma människor det finns alltså. Kan inte någon bara säga åt dom att dom skämmer ut sig. Själva verkar dom ju inte förstå det allafall..
Fast nu är de Grannfejden. As kul faktiskt. Dom skämmer iofs också ut sig, men de är roande så de kan dom få göra.

Har använt mordvapnet på benen för en stund sen också! Men kan nog inte kalla det mordavpen längre för det gör inte ont längre. Jag har blitt härdad! As bra. Det blir lent som en bebisrumpa!
Jaa.......

Kan ju lägga upp lite bilder när jag ändå håller på att blanda allt som går. Varför inte lixom.



Jag var ju som sagt med i Expressen!


Reporten ville ha en bild där jag såg ledsen ut! Haha tror inte han tyckte
jag lyckades... Men hur kul är det att vara med på kort elva på kvällen! Fräsching.


När jag kom hem från jobbet i lördags blev jag suprisead med detta och
as bra hudvårdsprodukter som Fredrik köpt! Han kan han! :)


Bilderna gör inte "vasen" och blommorna rättvisa riktigt, men det var väldans fint
allafall!

Sååå, nu har tiden gått lite. Jag är bra på att fördriva tid ibland. Men jag är fortfarande inte trött för att sova. lalala..
Men ska skona er nu. BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback