the way you stared at me when I close my eyes, then you closed your eyes and I stared at you

Varning för ännu mer gnäll!
Men fybubblan vad dåligt jag mår! Började igår ikväll, det kom som en bomb. Jag blev helt sänkt. Somnade i fosterställning i soffan framför OC.
Mådde inte ett dugg bättre i morse men var duktig nog att ta mig till skolan för att lyssna på föreläsning om kost och hälsa. Inte ett dugg givande. Hon upprepade sånt som jag tror varenda människa redan vet. Tråkig var hon också. Inte värt med andra ord.
Traskade hemmaåt efter de och nu sitter jag och kurerar mig med te och choklad. Super bra medicin.
Tror jag har allt ont och jobbigt man kan ha just nu. Blandannat huvudvärk, äckligt ont i halsen, snuvig så in i bomben, mensvärk, ryggont, tung i huvdet... Ja, toppen.

Ska återgå till OC som förmodligen blir mitt liv resten av dagen.

Hoppas ni mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback