the good, the bad and the unknown

Och så börjar även måndagen lida mot sitt slut. Smått ångest att den tog slut så fort, har inte "hunnit" plugga ett endaste dugg. Jag är dålig. Men det var så mycket roligare att åka iväg till Gränby centrum med Magda och Hanna. Klart att det går före! Var hundra årsen vi träffades alla tre. Så ja, det var kul! Inhandlade ljus. Doftljus. Haha kul tjej va?
Ja mer än så har inte hänt. Men det räcker ju. I morgon börjar skolan igen. Känner mig noll taggad på det men inte så långt kvar nu till det är slut på den här terminen. Sen är det bara ett år kvar... Bara.

Mitt choklad intag dom senaste dagarna har gjort onda resultat på min hy. Mysigt. Fan. Aldrig mer choklad. Inte på ett tag allafall..
Och jag efterlyser en crosstrainer. Vill ha en nu på bums. Det skulle ju vara en liten riktning åt ett sundare liv! Sååå, någon som har en till övers kanske!? Hojta i såfall.

Nu ska jag vara trevlig mot min prins! Jag kan om jag vill !:) Nutte.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback