tänker fortsätta gnälla..

.. för jag liiiider! Tror jag har feber. I natt också enligt Fredrik. Kul. Jag kommer aldrig bli frisk! Kommer få sitta instängd heeela lovet.
Och humöret blir ju inte bättre när solen tokskiner utomhus! Såklart den gör det. Varför skulle den inte göra de nu när jag inte ska gå ut? Sen när (OM) jag blir frisk så kommer den försvinna och så blir det snöstorm igen. Japp. Positiva tjejen!
Såå. Vad ska jag roa mig med. Fredrik sover. Katten sover. Jag ska se film. Fast så fort jag lägger mig ner så blir det väldans svårt att andas. Och ofta jag orkar sitta upp under en hel film! Nej. det går inte.

Oj vad jag kommer tappa läsare under min sjukatid känner jag! Haha. Men de är okej att gnälla när man är sjuk! Tycker jag.
ÅH! Ikväll är det melodifestivalen. Helt plötsligt känns allt lättare. Haha. Yeeey..

Gå ut i solen med er! Ni som kan.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback