Sjunde februari 2011

Hej på er! Är på lite bättre humör idag än igår, dock sjukt jävla trött. Jag måste ha brist på någonting för det kan omöjligt vara normalt att vara så här trött.

Dagen har mest bestått av köld! Svinkallt verkligen. Fick som tur var skjuts till skola av en snäll skolkamrat! Inte dumt.
Var i skolan till elva sen smet jag till stan för att fixa lite saker. Blandannat träffa mammsen för att få lite post, åka till Årsta centrum för att hämta mitt nya bankomatkort som skulle finnas det. Självklart gjorde det inte de. Måste åka till Coop i Boländerna... Aaaasdrygt. Tar de en annan dag.
Sen dratte jag till UNT för att dom ville inervjua mig lite. Var liv rädd så släpade med mig Fredrik också. Men det gick bra. Jätte gullig reporter och hon skulle publicera de senast i morgon! Det är bra, banken ska få sota för att dom är så idiotiska!

Åkte tillbaka till skolan och gjorde noll nytta. Har iofs ganska mycket jag skulle behövt göra men det finns som lixom ingen ork. Så därför tar jag nog lite sovmorgon i morgon.. lalala.

Hur kan det vara så jävla skönt att gå utan byxor? Haha. Hemma alltså. Inte bland folk, jag lovar. As skönt. Men tror det är mer en killgrej. Men jag gör det ändå, även fast katten vägrar sluta slicka på mina ben.. Han är störd.
På tal om det lixom...

Jaja. Nu sitter jag och har skit tråkigt rent ut sagt. Skulle behöva städa, plugga, handla... Och sånt kul. Men orkar inte. Fredrik sover som en stock och kommer förmodligen göra det resten av kvällen. Töntiga jag känner mig så extreeemt ensam så fort jag blir "själv" en kväll! Helt galet. Det enda positiva är att jag får ha stora teven alldels för mig själv :D Ingen hockey och inge fotboll! YEY! Iställer får jag se på allt annat bra! Tillexempel så är det ju Sofias änglar, halv åtta hos mig, vänner... Plus att jag precis har laddat ner hela andra säsongen av O.C.. Åååh, helt plötsligt har jag fullt upp resten av kvällen! :D
Och så har jag ju min extremt goa hemmagjorda milkshake också. Mumma.

Så, nu ska jag fortsätta sitta, precis här! Och bara lata mig!

Hahah. En bild från Karins möhippa. Ashett. ;P Lokalen där vi körde pooledancing!
Det var faktiskt inte det lättaste att hantera den där stången! Särskilt inte med jeans..


Kommentarer
Postat av: Slaven Tommy

Tips som alternativ till en strippa till möhippor m.m: http://slaventommy.blogspot.com

2011-02-10 @ 22:05:26
URL: http://slaventommy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback