Sanningen är inte alltid en dans på rosor

God morgon! Råkade sova lite för länge idag så jag blidde hemma från skolan. Gör inget. Ganska skönt! Måste lära mig att gå och lägga mig tidigare på kvällarna! Dock inte så lätt när man lever ihop med en nattuggla. Men det gör inget, det är mysigt.

Såå, vad ska jag ägna min lediga dag åt då? Något bra. För den började fan inte bra. Kliver upp ur sängen och kikar ut i hallen. Ligger ett vitt täcke av en söndersmulade toarulle. Papper överallt... Katten lever farligt! Men ja, jag ska väl försöka plugga lite grann, blev ju inte mycket gjort utav det under lovet som jag hade tänkt. Sen så ska jag springa ner till vårdcentralen och ta reda på vem min husläkare är. Eller om jag kanske kan få mig en ny. Det återstår att se.

Det var det. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback