Mirakel

ååååååh döda mig långsamt! Mår jag inte bättre i morgon vet jag inte vad jag gör! Hatar att vara sjuk. Hatar att inte kunna andas och hatar att ha ont i halsen.
Plus att min sluta röka plan gick åt skogen idag. Fredrik tröttnade på mina humörsvägningar och köpte cigg så han skulle få de lugnt! Haha. Jag kan förstå han.. Jag är inte alltid lätt att leva med.. Jag får helt enkelt göra ett nytt försök efter det här paketet. Som förövrigt lär räcka ganska länge om min hals tänkter fortsätta göra så här ont.

MEN trotts att jag har mått piss idag så har jag städat hela lägenheten. Man kan säga att det behövdes efter alla målare och snickare som sprungit in och ut här. Dock är dom inte klara så jag lär få göra om allt snart... Tur att det är så oerhört skoj att städa!

Men bortsett från det har jag vara tatt det lugnt. Kollade på "I rymden finns inga känslor" blandannat. Var väldigt skeptiskt mot den men eftersom Magda övertygade mig om att den skulle vara väldigt bra så gav jag den en chans. Och den var väldigt skoj faktiskt. Kan jag rekomendera!

Nu ska jag alldels strax ta mina halsdabletter och lägga mig i sängen för lite OC och sen sova. Måste upp till skolan i morgon hur icke frisk jag än är. Så nu hoppas vi på ett mirakel!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback