Melodifestivalen

Min blivande man gick så klaaart vidare till final! Bäst och vackrast i världen. Nästan. Ja jag överdriver en aningens men jag älskar den mannen!
Daniel var också bra. Och Sanna också. Och Waltz. Hur fan kunde han åka ut!? Låten var ju hur bra som helst. Mycker märkligt.
Är det bara jag som tycker programledarna är en aningens pinsama? Åtminstonde Marie. Har väldigt mycket i mot henne.

Ja, som ni förstår så är det de jag roat mig med ikväll. Efter myckert förhandling så fick jag tillslut se på de på den stora teven! Glaaader :) Och jaa, jag är förmodligen den enda i min vänskapskrets som följer det här! Men jag skämms inte, icke!

Nuuuuu. Vet jag inte vad jag ska hitta på. Har en tråkig sambo som sitter fram för Fifa och en ful katt som sover. Kanske får roa mig med lite oc. Och i morgon är det upp och jobba igen som gäller!

Nattinuffs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback