me and my army

Inser att mitt inlägg under var en aningens patetiskt. Haha. Men de är väl förståligt när man får en sån underbar nyhet, inte sant?!
Jaja, nu lämnar vi det.

Tycker att det suger att blogga förtillfället. Kan var för att det inte händer någe nytt nu förtiden eller bara för att jag är allmänt tråkig och fantasilös. Det ändrar sig nog, någongång.

Idag har det varit en alldels vanlig tisdag. Inget speciellt alls. Trött som vanligt, fast jag trycker i mig alla vitaminer som finns! Jag är nog dödligt sjuk. Måste vara så.

Och det är så mycket jag vill! NU! På engång. Om allt kunde ske på engång skulle jag vara lyckligast i världen! Typ. Som blandannat;
Tatuera mig! Åååh jag vill, jag vill, jag vill! Har så många ider och är så kluven att jag aldrig kan bestämma mig. Men åh vad jag vill.
Och skaffa körkort. Skulle vara så sjukt underbart skönt! Jag är trött på att stå och hacka tänder varje morgon och eftermiddag för att ta mig till och från skolan (eller var jag nu ska). Körkort och en egen bil. Helst en lamborghini. Men det kan jag väl fortsätta drömma om i resten av mitt liv. Men det skulle vara bäst. Min gula lamborghini! Mmmm.... Så vad vill jag mer?
Ha en hund! Där är jag dock också väldigt kluven! En bulldog? En rottweiler? En amstaf? Jaa, de är frågan. Kanske en av varje? Jag skulle känna mig sten trygg! Som en sten... Okej jag håller på att spåra ut.

Men ja.. Det var lite av det jag vill. Så den som känner sig mega snäll idag kanske kan ordna något av de åt mig? Skulle kunna nöja med en utlandsresa också... Eller en spahelg eller en ny soffa! Haha. Skit samma.

Hungrig börjar jag bli också. Insåg nyss att jag inte ätit något idag. Eftersom jag glömde äta min musli i morse. Men det är bra! Ett steg närmare mina 7 kilo som ska bort!

Nu ger jag upp. Ett väldigt givande inlägg. Tycker ni inte? :)

Mååååste bara nämna en tokig sak! Som jag inte kommer kunna förklara något bra alls så ingen kommer fatta och jag kommer sitta här och det kommer bara vara jag som tycker det är kul. Men ändå.
På väg till busshållplatsen idag så stod de en pojke, kille.. välj själva! Han stod mitt på vägen och glodde. Jag blev rädd men hade inte så mycket val än att fortstätta åt hans håll.. När jag närmar mig börjar han springa. Mot andra hållet. Haha. Så stannar han efter ett tag igen Glor. Jag kommer närmar. Han springer. Och sådär håller det på tills vi är framme vid busshållplatsen. Då ser han panik slagen ut och vet inte vart han ska ta vägen. Jag vet inte om han trodde vi lekte taffat eller något... Haha. Ja som sagt. Jag tycker det var kul allafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback