Just the way you are

Pissdag! Slut som människa. Vill åka bort! Låååång bort. Bort från skola, bort från alla måsten hemma.. Bara bort. Men jag kan ju drömma vidare.
Jaja. Nog om det. Fan vad jag gnäller nu för tiden.

Trotts pissdag så var skolan okej ändå. Ammi är bra hon! Tokiga glada tjejen! Och så lärde Amanda mig att virka. Ååh så fint det blir. Haha. Om jag har tur blir halsduken klar till nästa vinter..
Efter skolan var det bara att ge sig iväg till Coop i Boländerna och hämta bankomatkortet och sen vidare till jobbet! Sen hemma, springa upp och ner till tvättstugehelvetet och, laga mat och diska. Bläää. Det suger.
Kan ingen snäll själ bjuda mig till tyyyyp... något varmt ställe!!

Man blir ju inte på bättre humör när man ska springa ner till affären och står små ....... skitungar och stänger dörren och busvisslar och är bara allmänt extremt dumma i huvudet! Nästa gång kommer jag inte kunna vara tyst och jag kommer få ångra de stark.. Men men, jaja!

Ska fortsätta nu allafall. Täänk om man hade en tvättmaskin hemma! Skulle inte vara dumt. Och en maskin som vek all jävla tvätt.. Åååh, himmelriket!

Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback