Japp, jag lever

God morgon! Har verkligen inte någon som helst lust att skriva här längre, meeen i brist på annat så gör jag det nu ändå.
Vad har hänt sen sist då tro... Jobbat, legat hemma för ett återfall av feber kom på besök. Jobbat lite till. Igår var bror med familj över och fikade. Trevlans!
Ja det väl det ungefär. Inget märkvärdigt.

Igår såg jag och Fredrik en jävlig bra film, så den rekomenderar jag för er som inte sett den! He was a quiet man heter den. Så, se den!

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå så jag kan åka iväg och jobba. Fattar inte vad jag ska upp så tidigt att göra. Helt onödigt.

Men ni får väl ha en bra dag då! I det fina gråa vädret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback