Jag föll och du fångade mig

God morgon!
Den här natten har känts väldigt lång! Men känner mig ändå ganska utvilad. Tror de är nära nu att jag ska bli frisk. Känner mig bara tung i huvudet och extremt svag i kroppen. Och lite ont i halsen. Och snorig. Men mycket bättre än innan allafall! Såå, nu är det slut på vila. Är sjukt rastlös och tänker inte ligga i den här soffan en dag till.
Ska strax sortera all tvätt och springa ner till tvättstugan. Sen behövs det verkligen städas här hemma så ska väl försöka mig på det också. Och lite senare ska jag följa med Fredrik till sjukhuset. Så jävla nojig men hoppas på det bästa.

Från det ena till de andra. (Jag är på bra på att byta ämne väldigt smidigt..) Men. Pinsamt nog så har jag fått världens träningsvärk i höger arm. Varför då tror ni? Jo, för att jag har kastat kattens leksak femhundra elva gånger om dagen dom senaste dagarna. Snacka om vältränad tjej. Haha. Nu får han kasta den själv...

Jaja. Lite brottom så ska kanske hitta lite kläder att ta på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback