Jag är besatt

Ganska nyligen hemkommen i från stan! Efter jag slutat jobbet mötte jag upp Hanna, gick och fikade och pratade om allt som vi missat! Ses ju alldels för sällan så det fanns en del smaskigheter! haha.
Sen strosade vi mest runt och kikade i affärer. Hanna shoppad och jag dreglade. Typ.

Nu är jag hemma. Isbit dock. Men mitt blåbärste gör nog susen! Min hals mår inte bra idag! Och snuvan vägrar att försvinna.. Tror inte det skulle skada att stanna hemma och inte jobba men plikten kallar. Inte mycket att göra.
Och min huvdvärk jag hade i morse. Det var det västa jag har varit med om! Gråten var vääääldigt nära men jag kröp till jobbet och tillslut försvann den! Låt den aldrig komma tillbak..

Nej nu ska jag fortsätta bli varm, lyssna på Beatles som jag har blivitt smått förälskat i dom senaste dagarna. Och sen laga lite mat kanske!

Kan någon svara mig om varför låtarna på spotify inte byter av sig själva?! Att de stoppas efter en låt och man måste trycka själv. Sjukt drygt.

Jaja. Trevlig kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback