helvetes dag

Kan vi spola bort den här dagen bara. Snälla?
Den började kasst och sen har det bara fortsatt.. Underbart..

Var allafall på studiebesök med skolan (antagligen) på Statsteatern. Fick gå bakom scenerna och sånt där. Helt okej kul. Men mer åt det tråkiga hållet.
I skolan blev det inte ett skit gjort. Läste väl några sidor i boken och resten av tiden satt jag i telefon. Pratade med både polis och min så kallade handlägare på Nordea. Som förövrigt inte är min handläggare längre. Tack och lov för det. Hon fick en utskällning som hette duga. Hon förtjänade det verkligen men mina andra aggresioner gick nog ut över henne också... Äh. Det kan hon ta.

Varför bloggar jag ens när jag på sånt här humör? Vilken bitterfi**a jag låter som.. Men jag är det just nu. Det får vara så. Finns ingen anledning till något annat.

Nu ska jag sura och sen på årsmöte med hyresgrejset häromkring. Suuuuper kul. Nej inte alls. Det är hårt att vara vuxen.

Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback