Happy day!

Jag är så suuuuper glad just nu! Fick ett underbart samtal nyss och en underbar nyhet! Det är inte ofta man får bli så här glad så när man blir det blir man nästan löjlig. Som att börja böla. Böla för en glad nyhet. Jaja. De räddade det här året allafall! Lovely!

Jaja! Om vi ska återgå till de "verkliga livet". Jobbade som sagt idag. Sen var det bara att ge sig ut i kylan och springa runt på stan för att i panik hitta någon slags alla hjärtans dag present. Jag får sjukt mycket ångest på alla hjärtans dag. Sån press och så mycket krav och måsten. Tycker de är en ganska onödig dag. Måste vissa människor ha ett speciellt datum för att kunna vissa att man älskar någon, eller liknade. Patrask. Men jaja, jag fann något allafall. Det får duga. Det slår dock inte överaskningen jag fick förra året meeen. JAg är dålig på sånt här, de får han leva med!:)

Sen sprang jag till stasparken. Där var jag inte ensam om man säger så... Tror hela Uppsala var där. Kaaan bero på bandyn och alla isskulpturer. Träffade till slut på syster och Alexandra allafall! Och sen blev det vidare upp till Akademiska för att träffa mammsen en snabbis.
 
När jag skulle hem fick jag stå i iskylan i typ 20 minuter och vänta på bussen. Underbart. Fick som "tur" var sällskap av ett sött gamalt par som ställde tusen frågor. Det fick tiden att gå lite fortare allafall..
Väl hemma, så möter jag ett bombnedslag. Underbart. Sen kom Filip och Sara över en stund! Och nu håller jag på att städa. Eller jag har paus just nu! De är ju såååå tråkigt att dammsuga. Blä.

Men, om jag ska bli klar någongång så lär jag ju fortsätta nu.

Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback