De går bra nu...

....INTE! Har varit på ganska hyffsat humör hela dagen. Ingen aning om varför. Dagen började inte bra alls. Sen höll jag på att halka femtioelva gånger på väg till skolan. Och så satt jag brevid en illaluktande tant också. Kommer till skolan och har glömt det jag verkligen behövde under dagen. Jag är så jävla smart ibland. Men ja. Trotts de har dagen varit bra. Tills jag kom hem och ringer Nordea bajs bank!!
"Nej nej nej" Sen hörde jag inte så mycket mer. Ville dyka in i telefonen och strypa henne till döds. Mitt kort kan inte ha blivit skimmat enligt henne. Jävligt konstigt eftersom någon har tagit ut pengar från mitt konto när jag själv har haft kortet i plånboken!
Jaa jag är lite upprörd och jag fattar att det suger att läsa de här för de är dödstråkigt. Men jag är arg. Måste ta ut det lite någonstans. Annars kan de hända att någon får ont :)

Nu skiter jag i det här.
Btw, ska jag göra stuvade makaroner för första gången ever. Kommer gå kalas bra. Inte. De är inte min dag idag. Borde nog gräva ner mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback