Dag 17 – Mitt favoritminne

Jag tycker att ett favoritminne inte behöver vara ett bra minne! Det behöver inte ha haft en bra funktion eller så, men det kan väl vara ett favorit ändå?
Och så här på rak arm 20 i åtta på morgonen så är det första jag kommer att tänka på är minnen jag har med Magda. Har sjukt jävla mycket minnen med henne, kan dock inte välja ut bara ett som mitt favorit men ändå. Kanske när vi har åkt hem med främmande folk mitt ute i ingenstans? Eller åker i timmar med buss för att komma till en håla på ruttna fester. Eller våra slagsmål i källare, eller var som helst... Ja ni hör ju själva. Inge positiva minnen kanske, haha. Men det är sjukt kul att tänka tillbaka på sånt. Så ja de får bli det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback