blubb..

ååååh vad sur jag är........
Jaja.

Har precis bestämt mig för att jag måste färga håret. Då är den stora frågan, hur!? Eller inte hur som i hur utan vilken färg?! Lutade först åt brunett men sen så tänkte jag efter. De är ju snart (förhoppningsvis sommar) och då är det så mycket bättre med massor av ljusa slingor. Men de betyder att jag måste gå till en frisör, för annars blir det med all säkerhet gult. Och det vill vi inte. Så, de får nog bli att jag önskar mig det i present...

Mm. Sånt filurar jag på när jag är sjuk. Kan vara att man känner sig så extremt ful och äcklig. Ja..

Snälla sommar. Komsikomsi nu. Du behövs mer än någonsin nu!!







Haha Magdas fina ballong till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback