Bättringsvägen...

Tror faktiskt jag börjar känna mig en aningens bättre. Dock går det i vågor så om en timme kanske jag ligger i koma igen. Det återstår att se.

Sov till nästan ett idag... Råångest! Inte ofta jag sover till ens över tio så fybubblan när det blir så här länge. Men jag behövde de förmodligen.

Även denna dag har varit väldigt slö. Har inte blivit många knop gjorda. Men de är väl bra att vila upp sig till resten av veckan. I morgon är det tvättid som står på schemat. Sen är det jobb onsdag till söndag! Och sen är det slut på lovveckan. Underbart...

Men är allafall på väldans bra humör idag. Den där gråtattackpanikångest händelsen som hände igår kanske gjorde susen trottsallt.
Sen att Fredrik sa något i stil med: "Du därimot måste börja äta, du blir så jävla smal. Ibland känner jag benknoterna". TACK älskling! Tror dock inte han menade de så som jag tog de men. Sånt blir jag glad över att höra.

Nu ska jag roa mig med lite repris från Big Brother igår (ja, jag såg det igår men jag älskar att se program två gånger) Tyckte iofs det var ganska värdelöst men ändå. I brist på annat medans Fredrik är på styrelsemöte så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback