Alla hjärtans dag

Ja, ingen har väl missat antar jag. Jag är som sagt lite smått skeptisk mot den här dagen trotts att jag är i ett förhållande. Men men. Det är bara att följa strömmen!
Fredrik blev glad av det som han fick av mig allafall (sa han) och jag blev glad av halsabandet han shoppat till mig!:) Jag som tjatat såååå om ett smycke.
Sen fick jag något ännu bättre. Eller fick? Jag vet inte. Jag väljer nog att inte berätta det idag allafall. Men, jag är glad! Och när jag berättar det vill jag inte höra några föreläsningar om hur FEL det är. Tack. Mitt val, mitt beslut. Punkt.

Nu ska jag fortsätta med kvällen. Dags för lite middag kanske! Vet ännu inte vad jag ska hitta på men någe gott ska jag väl kunna koka ihop.

hoppas ni har haft en bra alla hjärtans dag! Man kan vara ensam och ändå tycka att dagen är lyckad. Hoppas ni inte hakar upp er på en sån här dag.

Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback