Slut på helgen

Ja, nu är det söndag igen! Dagarna bara flyger iväg. Men jag kommer faktiskt unna mig en dag extra ledig. I morgon alltså. Jag och Fredrik ska ha en alldels egen mys dag i Stockholm! Ser mycket fram i mot det och hoppas verkligen att vi får se lite av solen! Skulle inte vara dumt. Sen avslutat vi kvällen på Råsunda för att se Derbyt! Kommer nog bli super kul och ännu mer läskigt. AIK huliganer lixom. Hua! Men jag är glad. Och hela den här dagen ska jag få bestäma. Som en förtid födelsedagspresent. Kommer bli mys.

Annars då. Mina helgsplaner gick i stöpet kan man väl säga. Skulle tokplugga! Hur mycket blev det gjort tror ni? Precis. Inte ett endaste dugg. Som vanligt. Men jag hade fullt upp ändå. Jag och Sara bakade bullar för fulla muggar. Som skulle finnas kvar tills jag fyller år var det tänkt. Jag inser nu att jag kommer behöva baka igen. Men det gör inget. Det var skoj.
Sen har vi satt upp hyllor och grejat lite här hemma så det blev som lixom ingen tid kvar för plugg. Men jag löser det sen.
Idag har vi varit på fika hemma hos Fredriks syster och familj. Jätte länge sen vi träffades så det var roligt. Och barnen lekte som bara den.

Känns som helgen har bestått av så mycket så det här inlägget skulle kunna bli oändligt lång känns det som. Men så blir det inte. Tänker faktist se på Big brother nu. Fredrik sitter framför tevespelet och barnen sovet så varför inte. Sen blir det sussa så vi orkar med hela dagen i morgon!






hahaha. Pappa upp idagen!


Visst ser hon klok ut? :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback