Skärtorsdag

Skärtorsdagen börjar lida mot sitt slut. Men dagen har varit väldigt lång och bra allafall!
Upp tidigt i morse för att åka ner och göra lite ärenden på stan i det fina vårvädret.  Sen mötte vi upp Filip och Sara. Var tänkt att gå på äggjagt men det var slutsålt tyvärr så vi fick tänka om. Så det blev en promenix till Evolutionsmuseet och kolla på uppstoppade djur, gå tipspromenad (jag och Sara vann nästan!) kolla på skellet av dinosaruier. Ja, och sånt kul. Riktigt mysigt. Sen blev det en promenad ner på stan igen, inte lika kul då alla hade ont i fötterna. Men det gick bra. Kan inte riktigt förstå hur barn kan orka gå så mycket. Men dom är duktiga :)

Sen var det bara hem och städa och plocka fram fika. Pappa och lillasyster kom på besök och fira mig lite i efterskott.
Och nu är jag mer än död. Väntar på att badkaret ska bli ledigt så jag kan få bli lite fräsh. Och sen blir det nog mat och en film. En väldans bra dag tycker jag vi har haft!

Hela den här veckan har gått så sjukt fort. Har inte hunnit plugga ett endast dugg. Så måste klämma in det. Kanske i morgon efter jobbet. Jaja, det ordnar sig!

Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback