Om du vill bli älskad, älska själv

God morgon! Jag hade stora planer att sova riktigt länge idag. För kan faktiskt inte minnas när jag senast fick sova ut. Men icke. Halv åtta vaknade jag. Det är inte okej... Men jag vägrade gå upp så låg och och kika på teve fram till halv tio. De är lite okej.

Och nu är det fullrulle här hemma! Filip och Sara kom och plingade på dörren för en halv timme sen.
Annars är mina planer för dagen att plugga. Massor. Måste verkligen göra de. Ska även komma på vad jag ska skriva om på psykololgin. Har lite smått beslut ångest.. Som vanligt.

Och så ska jag baka bullar om det hinns med! Har aldrig gjort det förr så de kan bli spännande. Dom som kommer när jag fyller år får vara försökskaniner. Mohaha.

Nej nu ska jag rita med Sara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback