och jag måste ha retat gudarna, måste gjort något fel

Döda mig långsamt. Eller snabbt. Är just nu slut som människa. Ja, jag gnäller, igen! Men bara lite.

Idag, är det tisdag. För den som missat det. Har varit en icke givande skoldag. Skolan är iofs aldrig särkilt givande men ändå.
Engelska stod på schemat! Meningslöst. Sen åkte vi till stan och lunchade och sen blev det studiebesök på Sveriges Radio. (Precis som förra året...) ¨Men måste faktiskt erkänna att det var mycket bättre denna gång.

Sen sprang jag på stan en snabbis, hälsade på Hanna på Åhlens och sen hemåt. Ner och handlade med Fredrik, lånade hem en kattleksak åt odjuret här hemma, och han älskade den. Får väl bli till att köpa en sån antar jag... Bortskämda katt.
Sen fick jag något ryck och var bara tvungen att rensa i skåpen och flytta möbler lite. Så nu är det gjort. Skönt. Dock kommer barnen inte hitta sina grejer när dom kommer i morgon. Haha.
Blev även lite städning efter det.

Nu är jag död. Har bestämt mig för att jag måste gå till en läkare och kolla upp typ, ja, varför jag är så trött JÄMT! Och hoppas på att det går att göra något åt det.

Nu ska jag börja med middagen snart!

Juste, om någon har något bra tips för en väldigt smärtsam mage så hojta till. Har haft ont i två dagar nu. Som att någon sitter och knyter stora knutar där inne.. Mindre skönt kan jag upplysa er om. Jag gissade på cancer (hypokondriker??) men var ingen annan som trodde de.. Fredrik gissade på att jag var sympatigravid och Ammi på någon undermedveten stress... Allt är ju bättre än cancer så, ja.

Nej, nu ska jag sluta gagga.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback