Ljug för mig älskling, du vita lögnare, ljug under kyssar och smek

Då var det kanske dags att uppdatera lite igen. Dåligt tillfälle egentligen då jag är på kasst humör. Av olika orsaker. Hade sjukt svårt att sova inatt. Blev kanske tre timmars sömn. Inte okej. Och sen lite annat tjaffs. Men men. Nu ska vi inte haka upp oss på det.

Skrev senast i torsdags. Och nu tänkte jag försöka se tillbaka på helgen och tänka vad som hänt. Inte det lättaste om man är Ronja med dåligt minne.
I fredags jobbade jag allafall. Och bakade. Och åkte bil med Magda till Ramsta. På den korta tiden hann jag öppna paket (jätte fina och jätte sköna Björn borg trosor. Tack tuttan!), prata gamla ramsta minnen, titta på alla nya människor som kommit till Ramsta sen jag flyttade därifrån, sitta på den gamla berömda bänken, hänga på Svettan, träffa gamla bekanta och på vägen hem en nära döden upplevelse.... Magda kan köra bil hon....

Lördags hade jag kalas. (JA! jag är 21 och kallar det fortfarande för kalas) Det blev fullt hus här med både min familj och Fredriks. Men det var trevligt. Och braiga presenter fick jag. Så jag är nöjd! :)

Söndags..... har jag ingen aning om. Läskigt. Jag har glömt en hel dag. Aja.. Igår var vi allafall ut hos mamma. Jag och syskonen och comany. Vi grillade oss röda i solen och sen grillade vi mat på grillen. Hur skönt som helst. Ibland önskar man att man bodde på landet. Men bara ibland. Önskar mest mig en balkong i sol....

Idag har jag varit extremt övertrött och fick inte mycket gjort i skolan. Gör ett nytt försök i morgon. (Matte, de är ju min grej....)

Nu sitter jag funderar på om jag ska gå och lägga mig redan nu, men då missar jag både desperata hemmafruar och BB. Men tänk så utvilad jag skulle vara i morgon. Om jag skulle lyckas sova ända till i morgon bitti.

Ska fundera på de.
Kan ju dela med av mig dagens musik kanske! Jag är ju som en periodare kan man säga. När det gällde det mesta.
Idag är det detta som gäller:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback